afvallen

Versnel jouw vetverbranding met onze Fat Burners.

spieropbouw

Bouw spieren op met onze Whey Protein of Whey Protein Vegan.

uithoudingsvermogen

Ga tot het uiterste met onze Pre-Workouts en Creatine.

afvallen

Wil jij graag afvallen, maar weet je niet waar je moet beginnen?

Een gezonde levensstijl begint bij gezond eten en voldoende bewegen. Onze supplementen zijn een goede aanvulling op jouw routine en kunnen jou helpen om jouw doel te bereiken! Ga bijvoorbeeld voor onze Fat Burner, die de vetverbranding in jouw lichaam versnelt.

Spieropbouw

Spieren opbouwen?

Say no more. Met de supplementen van MB87 kom jij steeds dichter bij jouw doel. Voor spieropbouw is het belangrijk om voldoende eiwitten in te nemen. Geef jouw eiwit inname een boost met onze Whey Protein, ook verkrijgbaar in de Vegan versie.

Uithoudingsvermogen

Geen energie, maar wel behoefte aan een lekkere training?

Onze supplementen zorgen ervoor dat jij tot het uiterste kan gaan! De Pre-Workout van MB87 geeft die extra boost, zodat jij alles uit jouw training kan halen en onze Creatine zorgt voor een toename in jouw kracht, zodat jij jezelf kan blijven uitdagen.

Hoe kan ik mijn eiwitinname optimaliseren?

​​​​​​​Train iedere spiergroep minimaal twee keer per week in meerdere sets. Eet gezond en regelmatig; met ontbijt, lunch, post-workout eiwitshake, diner en een snack voor het slapen gaan. Neem daarnaast 20-40g eiwitten per maaltijd en zorg ervoor dat je goed gehydrateerd blijft.​​​​​​​

Hoe lang duurt het om spieren op te bouwen?

Dit hangt natuurlijk af van individuele factoren. Wanneer je te snel spieren opbouwt, kan dit mogelijk leiden tot extra gewicht door waterretentie en/of een toename aan lichaamsvet. Neem daarom de tijd om te ontdekken hoe jouw lichaam reageert op jouw routine. Zorg voor een positieve energiebalans en houd jouw eiwitniveau op peil.​​​​​​​

Hoe voorkom ik waterretentie tijdens het opbouwen van spieren?

Het lichaam heeft een natuurlijk proces om water en ionen op te slaan, net zoals het doet met overtollige calorieën en vetten. Ieder lichaam doet dit op haar eigen manier. Door voor voldoende hydratatie te zorgen, je zoutiname in de gaten te houden, genoeg vezels in te nemen en geraffineerde koolhydraten te vermijden, leg je een goede basis.

altijd al bokslessen willen volgen?

Boxing PT is gericht op boksen, kickboksen en Tabata training. Met ruim 10 jaar ervaring biedt onze school verschillende.